Time flies when you´re having fun

16 juni 2016 - Puerto del Carmen, Spanje

Hola Guapo's & Guapa's,

Wat gaat de tijd toch hard hier. Het aftellen is alweer begonnen helaas. morgen nog precies een maand en dan moet ik alweer naar huis. Ja je leest het goed MOET. Op dit moment wil ik namelijk helemaal niet naar huis. Het eiland is prachtig, de manier van leven is hier geweldig en past helemaal bij mij. Ook de muziek hier kan ik naar blijven luisteren. De Spaanse muziek heb ik altijd al leuk gevonden en aangezien je hier niks anders hoort ben ik helemaal op mijn plek.

Inmiddels heb ik een hele grote vrienden kring opgebouwd zowel in het hotel als daarbuiten. In het hotel heb ik natuurlijk de Nederlandse stagiaires en het animatie team. Maar daar buiten ook mensen van andere hotels. Ook het vaste kroegje Sin Nombre voelt iedere keer weer als thuis komen als ik daar binnen loop. Het personeel in het hotel is ook allemaal heel vriendelijk en ik loop er met plezier rond.

Je gaat pas echt waarderen wat je hebt als je er even niet meer bent wat nu dus het geval is. We moesten namelijk met alle stagiaires drie dagen gaan logeren in het andere Beatriz hotel in Costa Teguise. Dit komt doordat ons eigen hotel overboekt was en ze onze kamers weg hadden gegeven aan gasten. Dus we moesten met al onze spullen verhuizen wat nog een hele opgave was(aangezien ik 40 kilo bagage heb hahaha). Het is leuk om het andere hotel ook een keer te zien maar het voelt alles behalve thuis. Het is een heel net hotel en heel rustig. De locatie is ook echt niet goed en er hangt totaal geen sfeer in het hotel. Mijn eigen hotel is namelijk heel gezellig en ligt 1 minuut van het strand af. Hier moet je zeker 10 minuten lopen en dan is het strand niet eens mooi. Ook mis ik de vrienden en ons eigen personeel heel erg. ze gaan allemaal toch een beetje als familie aanvoelen.

Morgen mogen we gelukkig weer terug naar beatriz playa en gaan we s avonds even vieren dat Kris (mijn roommie) geslaagd is voor haar havo. Ik ga de laatste paar weken nog proberen zoveel mogelijk te genieten en heel veel mooie herinneringen te maken. Ik kan nu in ieder geval al met zekerheid zeggen dat dit niet de laatste keer is dat ik op Lanzarote ben.Daarvoor past het veel te goed bij mij. Als het mogelijk was om nog een maand langer te blijven zou ik het zeker doen. Helaas heb ik Nederland natuurlijk ook mijn verplichtingen en mijn eigen leventje waar ik ook heel veel van houd. Voor nu voelt het alsof ik er gewoon een tweede huis bij heb gekregen wat heel veel pijn gaat doen als ik daar afscheid van moet gaan nemen. Gelukkig is dit nog een maand weg en komen eerst mijn lieve papa en mama nog langs die ik natuurlijk heel erg gemist heb. Ook mag ik mijn verjaardag hier eerst nog vieren met al mijn vrienden en dat gaat zeker een verjaardag zijn om nooit te vergeten.

Inmiddels zijn alle regels enigszins duidelijk maar nog niet alles. Dit zal wel gewoon de Spaanse mentaliteit zijn denk ik. Maar op mijn werk heb ik het ook heel erg naar mijn zin. Kortom alles gaat hier helemaal super en ik vermaak me goed. Nou dit was de update wel weer voor nu.

Adios Amigos en veel Xjes uit het zonnige Lanzarote (Jaaa wij hebben hier continu zon en 26 graden)

1. Mama:
    17 juni 2016
    Haha we kunnen je kamer hier thuis dus wel gaan verhuren?
    Nou veel plezier nog en tot over 2 weekjes.
    Ik ben wel benieuwd naar die bende daar.
    Groetjesss